Tuesday, July 7, 2009

07 Julai 2009



Hari nie selasa.... seperti biasa masih lagi hari persekolah... Giliran pagi... Aku ngajar 2 sesi 3 hari pagi iaitu ahad, Isnin dan juga selasa.... 2 hari lagi iaitu rabu dan ahad aku kena ngajar sesi petang.... Alhamdulillah... Every things is okay...

Masa satu dan dua aku ada kelas.... Kelas ngajar Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan.. Kelas nie okay cuma kekadang tue biasa la budak2... diorang tak tau nak hormat cikgu... Tapi may sebab aku nie lelaki... Pelajar takut skit...

Selepas abis ngajar... aku pergi makan.. lapar siot... makan kat kantin.. ok la... tak la best sangat but ok lah daripada tak da... hahahaha... Pastue ubah kereta ke tempat yang lebih selamat hehe....

Selepas waktu rehat, aku ada kelas lagi dua masa gak... Sivik gak.. Memang sungguh bersivik aku nie hahaha.... Setelah selesai kelas... aku mula sibuk menyiapkan Kad Jemputan untuk Hai Anugerah cemerlang.... Alhamdulillah... Aku berjaya siapkan sebanyak 80%... Buat seorang2 tue... wah bangga siot... Tapi bukan aku ketua... Almaklumlah... ketua kami banyak keja... tambahan wife dia baru bersalin....

Lewat gak balik.. pukul 3 ptg baru balik umah... begitu catatan hari ku di tempat keja heheheh.... jumpa lagi...

No comments: