Saturday, July 4, 2009

05 Julai 2009

hari nie ari ahad.... Huh.. letih dah la semalam ada kursus dalaman.. Penat gak jadi cikgu la nie no... but aku enjoy sebab aku nie jenis manusia yang suke mengkalutkan diri sendiri....

Bangun pukul 6.00 pagi.... bertolak ke sekolah pukul 6.55 pagi... dengan my New Honda City heheheh.. POWER!!!!... huhuhu. Sampai je sekolah terus ke tapak perhimpunan... Biasa la ari ahad kan selalu ada perhimpunan rasmi... Sejak dulu hingga sekarang.

Perhimpunan pagi nie ada istiadat pelancaran Bulan Bahasa... Siap ada perarakan Guru0guru bahasa lagi... Wah Gempak Siot.... Memang Meletups... hahaha... Pastue siap ada persembahan guru dan pelajar lagi... Pengetua Tak dapat Hadir ke Sekolah ari nie.. Mungkin ada hal lain yang lebih penting...

Habis perhimpunan.. Aku terus ke kelas... Yang aku sgt tak suka... Kelas 3 Perdana. Budak-budak almaklumlah... Kelas akhir sekali... Tapi enjoy... Itu cabaran aku sebagai seorang guru... hehehe Ayat skema....

Sekarang nie aku free... nak habiskan keja2 yang tak siap lagi.... hhuhhuhuhu... jumpa lagi... daaaaaa

No comments: